Oferty pracy Poznań

2014-12-19
Dodano

PSF Polish Springs Facto...
Pracodawca

  • Księgowanie dokumentów oraz weryfikacja księgowań;

  • Uzgadnianie rozrachunków;

  • Przygotowywanie raportów i analiz.

2014-12-19
Dodano

Antal International
Pracodawca

Associate Accountant with German

Antal SSC/BPO

Antal International is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław and Kraków conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy.

Currently for our Client we are looking for Candidates who want to pursue a long-lasting caereer within accountancy.

Job description

  • supervising timesheet submissions for consultants,
  • high-level and administrative expense assignments and processing administrative and financial data
  • ensuring work in compliance with country and office specific accounting regulations and policies
  • analytical support
  • problem solving and data interpretation

Candidate

  • Education within: F&A or equivalent
  • Preferably 1 year of professional experience in the area of general accounting (internships included)
  • Good verbal and written language skills on fluent level: English  (min. B2) & German (min. B2)
  • Solid MS Office skills (Excel and Word)
  • Analytical thinking and good problem solving skills
  • Accuracy and attention to detail combined with ability to see the bigger picture
  • Strong drive for results
  • Ability to work and stay focused when working with a deadline
  • Solid communication skills over the phone and via email
  • Ability to build strong and trustworthy relationships and to effectively contribute to a highly collaborative work environment

The offer

  • job based on permanent contract
  • possibilities to grow within international structures
  • using languages on daily basis
  • interesting benefits

2014-12-19
Dodano

Randstad Polska
Pracodawca

Randstad Finance realizuje projekty rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i kierownicze z obszaru finansów, kontrolingu oraz księgowości. Koncentrujemy się na poszukiwaniu wysokiej klasy specjalistów dla firm z różnych branż w całej Polsce. 

2014-12-18
Dodano

GRAFTON RECRUITMENT POLS...
Pracodawca

Znasz bardzo dobrze język francuski? Chcesz tą umiejętność wykorzystywać w codziennej pracy? Lubisz pracę z dokumentami i kontakt z klientem? Masz już doświadczenie w księgowości i jesteś chętny/a na dalszy rozwój w tym obszarze? Czekam na Twoje zgłoszenie! Aktualnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z kapitałem skandynawskim poszukujemy zmotywowanych Absolwentów kierunków ekonomicznych ze znajomością języka francuskiego na stanowisko związane z obsługą procesów finansowo-księgowych.Zadania:- codzienna praca z dokumentami księgowymi; - stały kontakt z zagranicznymi oddziałami firmy;- wsparcie działu księgowego w codziennych zadaniach.

2014-12-18
Dodano

Antal International
Pracodawca

Główny/a Księgowy/a

Antal Finance & Accountancy

Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z sektora Retail, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Stanowisko

  • nadzór nad prawidłową pracą zespołu księgowego;
  • sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych według polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych;
  • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
  • przygotowywanie sprawozdań podatkowych i doradztwo w kwestiach podatkowych w firmie;
  • przygotowywanie i analiza przepływów finansowych;
  • księgowanie listy płac – kontrola rozliczeń publiczno-prawnych;
  • analizowanie kosztów działalności firmy oraz optymalizacja rozwiązań księgowych;
  • kontrola i uzgadnianie transakcji magazynowych;
  • współpraca z działem controllingu przy sporządzaniu sprawozdań grupowych;
  • raportowanie do Dyrektora Finansowego i centrali spółki;
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach.

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość);
  • co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 2-letnie na analogicznym stanowisku;
  • bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości, MSR oraz MSSF;
  • doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem pracowników;
  • dobra praktyczna znajomość języka angielskiego;
  • posiadanie licencji Ministra Finansów, mile widziane uprawnienia Biegłego Rewidenta/ACCA;
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Access;
  • znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • dokładność, systematyczność.

 

Co oferujemy

  • możliwość udziału w międzynarodowych projektach optymalizacji procesów księgowych;
  • możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu, realny wpływ na tworzenie strategii finansowej spółki;
  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.

2014-12-18
Dodano

Antal International
Pracodawca

Accounts Payable Accountant with languages

Antal SSC/BPO

Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

For our Client from SSC/BPO sector we are looking for experienced prefessionals for position of:

Job description

  • Invoice coding
  • Managing vendor inquiries
  • Expense claims audit
  • Preparation of Sox controls for PTP processes
  • AP reconciliation and reporting

Candidate

  • Fluent English
  • Romanian/Arabic/Spanish/Italian/Greek/German or other European languages as an advantage
  • Understanding of accounting principles and processes
  • Eagerness to learn & develop
  • Stress resistance

The offer

  • Career in the multinational company
  • Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
  • Set of social benefits to choose from
  • Salary adequate to your competencies

2014-12-18
Dodano

Randstad Finance (Randst...
Pracodawca

Responsibilities: prepare and process Timesheet & Expense Report transactionsprocess data and assist in providing basic analytical support, problem solving, and data interpretationmaintain relevant databases and data systemsrespond to colleagues inquiries on financial policies and tools (e.g. expense reporting tool)accounting tasks such as checking, editing and processing administrative and financial data

2014-12-17
Dodano

CPL Jobs Sp. z o.o.
Pracodawca

Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.

For our Client, international company based in Katowice, we are looking for: AR Accountant

Job description:

  • Management of customer payments
  • Order fulfilment
  • Order entry
  • Management of incoming customer receipts and posting to the appropriate customer account
  • Follow up with credit and collections department
  • Reconciles processed work by verifying entries and comparing system reports to balances

 

 

Requirements:

  • Very good knowledge of English
  • Experience in accountancy, Order to Cash/AR  preferred
  • Ability to work analytically in a problem-solving environment
  • Good analytical skills
  • Very good knowledge of MS Office

 

 

We offer:

  • Independent position
  • Attractive employment conditions and possibilities of professional development
  • Attractive salary
  • Benefit package
  • Working in international environment

2014-12-17
Dodano

Pierwszy Urząd Skarbowy...
Pracodawca

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • ־ Księgowanie przypisów, opisów wynikających z deklaracji rocznych, decyzji, korekt deklaracji oraz kontrolowanie w celu uzyskania aktualnej informacji w zakresie należności podatkowych.
  • ־ Dokonywanie zwrotów w podatku dochodowym od osób fizycznych poprzedzone analizą i kontrolą kart kontowych, opracowywanie ZOB-D i karty weryfikacji w celu wydania decyzji odsetkowej.
  • ־ Księgowanie dowodów wpłat w celu uzyskania prawidłowego salda karty kontowej oraz wystawianie postanowienia w sprawie zaliczenia wpłaty.
  • ־ Obsługa podatników w zakresie informacji o dokonanych przypisach i wpłatach w celu zapewnienia prawidłowego i dokładnego rozliczenia.
Warunki pracy
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • Na stanowisku pracy mogą wystąpić warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała – praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej. Nie występują warunki szkodliwe lub niebezpieczne.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • Na stanowisku pracy zapewniono pracownikowi nie mniej niż 2 m2 wolnej powierzchni podłogi, a objętość stanowiska pracy wynosi nie mniej niż 13 m3. W trakcie pracy administracyjno-biurowej pracownik obsługuje komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi takimi jak drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka oraz kserokopiarka. Szerokość ciągów komunikacyjnych zapewnia swobodne poruszanie się po budynkach zarówno przy ul. Chłapowskiego i Zamenhofa w Poznaniu jak i ul. Dworcowej w Swarzędzu. Urząd przy ul. Chłapowskiego posiada zewnętrzną windę dostosowaną do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (szerokość wjazdu 90 cm) umożliwiającą wjazd z palcu zewnętrznego na parter budynku. Pięciopiętrowy budynek wyposażony jest także w windę wewnętrzną umożliwiającą wjazd na piętro IV. Szerokość wjazdu do windy wynosi 76 cm. Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy w budynku przy ul. Zamenhofa znajdują się na parterze oraz II piętrze. Budynek nie posiada windy. Stanowiska pracy przy ul. Dworcowej w Swarzędzu znajdują się na I i II piętrze. Budynek ten także nie posiada windy.

2014-12-17
Dodano

CPL Jobs
Pracodawca

Job description: Respond to queries from key business customers Manage month end close process Mainain accurate accounting records in agreed areas of responsibility Analyse customer account balances Preparing regular and ad hoc reports Fixed assets depreciation